We Slay Monsters
We Slay Monsters е роуликайк (на базата на похот, пермадеат) с боен механик, базиран на карти. Не позволявайте това да ви откаже, ако не знаете как да играете покер. Играта има много хубав урок и “измама лист” с някои комбинации можете да използвате. Също така е възможно да се използва само една карта за атака, така че играчът винаги ще има опция за атака.
В момента има три класа и четири глави за напредък.
Независимо от това, че играта е пермадета за вашите герои, има постоянна прогресия, в която можете да отключите по-добри съоръжения и способности за бъдещите си герои.
На пръв поглед мислех, че играта не е имала процедурно поколение, но всъщност действително работи: нивата се генерират по процедурите, но ако умреш, следващата мисия в мисията ще бъде в същата същата тъмница. Според разработчиците, това е избор на дизайна, направил го по този начин да заличи надгробния камък на предишния ти герой. Това всъщност е хубаво, защото ако имате трудно време в мисия, можете да научите някои трикове за това как да победим конкретното оформление на тъмницата.
Също така, We Slay Monsters е малко по-лесно (но това ще се промени по-късно). Мисля, че е освежаващо да се види една игра, която не е ад на земята като повечето игри от този жанр. Не ме разбирайте погрешно, обичам предизвикателни игри, но има практически нулеви каузални рогулийки, а понякога и аз съм в настроение за рогулайк, но и в настроението да се охлаждам и да се отпусна. Тази игра е добър избор за тези моменти.
Като цяло, аз съм много доволен от покупката си и силно препоръчвам тази игра, дори ако все още не сте свирили на roguelike. Играта си заслужава дори без отстъпка.
Аз съм огромен фен на Rogue-харесва, дори случайни такива като We Slay Monsters. Въпреки че умира не е напълно devestating като световна нулиране, умират все още има значение, защото всички подобрения и изравняване сте направили ще изчезнат.
Един от начините да се върнете нагоре към скоростта, ако сте спечелили достатъчно, докато сте в подземието, е чрез подобряване на заведенията като казарми, за да обучите вашите “нови” воини.
Честно ми се струва, че просто отправям точно същите подробности от самата страница We Slay Monsters.
Как става въпрос само за съдържанието на проблемите / нещата, на които трябва да се работи?
Понастоящем след актуализацията 19 има два класа, които можете да изберете, магьосници и воини. И двамата играят достатъчно добре, като магьосникът имаше много по-голям обхват, за да атакува в началото. Ще бъде интересно да видите къде е тази игра, когато останалите класове са на разположение за избор.
Графично казано, графиките са аматьорски. За щастие анимационната работа е направена достатъчно добре, за да не бъде прекалено разсейваща, но само така. Наистина се надявам, че най-малко обстановката в областта на околната среда е надстроена, но искрено те трябва да актуализират целия пакет.
Но това е всичко. Това е солидна случайна Rogue-подобна с леко въртене по механиката с помощта на покер палуба. Вярно е, че ако сте се наслаждавали на Rogue, визуализацията наистина би трябвало да ви притеснява.