Conarium

Играете като един от учените в малък екип, разположен в Антарктида. При опитите да се преодолеят границите на природата, събитията по време на експедицията се превръщат в най-лошото. Вие се събуждате без спомени за това, което се е случило, или знание за това къде е вашият екип, така че да се ориентирате сами в търсене на отговори. Докато играете, вие изживявате странни спомени, които помагат да се разбере какво се случва. Историята е интригуваща и ми харесва идеята да се противопоставям на природата, но заключенията ми донякъде бяха антиклиматични. Единият край е значително по-добър от другия, но като цяло историята се чувства малко суха.

Геймплеят ви насърчава да изследвате и намирате много бележки, улики и аудио файлове, за да научите повече за историята. Някои от бележките са дълги, но те помагат доста в разбирането на сюжета. Conarium също изисква от вас да намерите елементи или да решите пъзели, за да се развивате. Намирането на необходимите елементи не е прекалено трудно, но ще трябва да сте наясно с обкръжението си. Що се отнася до пъзелите, няма много от тях през цялата игра, но тези, които са там, са уникални. Пъзелите са прилични, но решаването им изисква да откриете следи в околната среда, за да ви помогнем, така че ако ви липсват съвети или не ги разберете, тогава може да останете за известно време.

На моменти има малка сума, но не е прекалено много. Ще се разхождате за по-голямата част от играта, която може да отделите време и да се потопите в атмосферата. Атмосферата е напрегната на моменти, но аз съм малко разочарована, че има само няколко случая, когато всъщност срещате врагове и трябва да се кандидатирате за вашия живот. Мисля, че повече срещи биха били забавни, но стилът на играта е в съзвучие с фокуса на Ловекреф върху създаването на охлаждаща атмосфера, а не на конфликти.

Професионалисти:
Интригуваща история за тласък на законите на природата (която има множество окончания)
Изследването се насърчава и има тайни, знаменитости и аудио файлове, за да се открият, че правят споменаването на “Lovecraft’s ‘On the Mountains of Madness”
Достойни пъзели, но няма много
Атмосферата и музиката са страхотни и работят добре с визията, за да създадат потапяща и охлаждаща атмосфера
Графиките са добри – някои от средите са много странни и страховити (но някои други среди са по-малко интересни, като спалните или офисите)
Ефективността е стабилна в по-голямата си част (но има някои кратки, но забележими заеквания, които навредиха на потапянето веднъж за известно време)
Пълна поддръжка на контролера (но само частична персонализация на клавиатурата и мишката – вижте nitpick)

Недостатъци:
Историята се чувства малко суха (не всеки ще се съгласи с това)
Окончанията са донякъде антиклиматични (въпреки че единият край е значително по-добър от другия)
Гласът за главния герой изглежда невидим понякога
(Nitpick) не могат да променят бутоните на мишката или да присвоят бутоните на мишката на мишката

Играта ми отне малко повече от 4,5 часа, за да завърша. Аз играх и двете окончания и намерих повечето от колекционерските предмети. Не виждам много по пътя на стойността на повторението, но имаше някои колекционерски и тайни, които ми липсваха по протежение на пътя, така че предлагам задълбочено проучване.

Заключение:
Conarium върши добра работа с атмосферата, но има история и геймплей, който няма да задоволи всички. Очаквам, че онези, които са запознати с работата на Ловкрафт, ще имат по-голяма вероятност да се насладят на играта, докато други може да се окажат незаинтересовани.

Ако харесвате рецензиите си, моля, не се колебайте да се присъедините към групата ми Steam и да следвате моите лечения тук.
Можете също така да прегледате този преглед на моя уебсайт тук.

Играете като един от учените в малък екип, разположен в Антарктида. При опитите да се преодолеят границите на природата, събитията по време на експедицията се превръщат в най-лошото. Вие се събуждате без спомени за това, което се е случило, или знание за това къде е вашият екип, така че да се ориентирате сами в търсене на отговори. Докато играете, вие изживявате странни спомени, които помагат да се разбере какво се случва. Историята е интригуваща и ми харесва идеята да се противопоставям на природата, но заключенията ми донякъде бяха антиклиматични. Единият край е значително по-добър от другия, но като цяло историята се чувства малко суха.

Геймплеят ви насърчава да изследвате и намирате много бележки, улики и аудио файлове, за да научите повече за историята. Някои от бележките са дълги, но те помагат доста в разбирането на сюжета. Conarium също изисква от вас да намерите елементи или да решите пъзели, за да се развивате. Намирането на необходимите елементи не е прекалено трудно, но ще трябва да сте наясно с обкръжението си. Що се отнася до пъзелите, няма много от тях през цялата игра, но тези, които са там, са уникални. Пъзелите са прилични, но решаването им изисква да откриете следи в околната среда, за да ви помогнем, така че ако ви липсват съвети или не ги разберете, тогава може да останете за известно време.

На моменти има малка сума, но не е прекалено много. Ще се разхождате за по-голямата част от играта, която може да отделите време и да се потопите в атмосферата. Атмосферата е напрегната на моменти, но аз съм малко разочарована, че има само няколко случая, когато всъщност срещате врагове и трябва да се кандидатирате за вашия живот. Мисля, че повече срещи биха били забавни, но стилът на играта е в съзвучие с фокуса на Ловекреф върху създаването на охлаждаща атмосфера, а не на конфликти.

Професионалисти:
Интригуваща история за тласък на законите на природата (която има множество окончания)
Изследването се насърчава и има тайни, знаменитости и аудио файлове, за да се открият, че правят споменаването на “Lovecraft’s ‘On the Mountains of Madness”
Достойни пъзели, но няма много
Атмосферата и музиката са страхотни и работят добре с визията, за да създадат потапяща и охлаждаща атмосфера
Графиките са добри – някои от средите са много странни и страховити (но някои други среди са по-малко интересни, като спалните или офисите)
Ефективността е стабилна в по-голямата си част (но има някои кратки, но забележими заеквания, които навредиха на потапянето веднъж за известно време)
Пълна поддръжка на контролера (но само частична персонализация на клавиатурата и мишката – вижте nitpick)

Недостатъци:
Историята се чувства малко суха (не всеки ще се съгласи с това)
Окончанията са донякъде антиклиматични (въпреки че единият край е значително по-добър от другия)
Гласът за главния герой изглежда невидим понякога
(Nitpick) не могат да променят бутоните на мишката или да присвоят бутоните на мишката на мишката

Играта ми отне малко повече от 4,5 часа, за да завърша. Аз играх и двете окончания и намерих повечето от колекционерските предмети. Не виждам много по пътя на стойността на повторението, но имаше някои колекционерски и тайни, които ми липсваха по протежение на пътя, така че предлагам задълбочено проучване.

Заключение:
Conarium върши добра работа с атмосферата, но има история и геймплей, който няма да задоволи всички. Очаквам, че онези, които са запознати с работата на Ловкрафт, ще имат по-голяма вероятност да се насладят на играта, докато други може да се окажат незаинтересовани.

Ако харесвате рецензиите си, моля, не се колебайте да се присъедините към групата ми Steam и да следвате моите лечения тук.
Можете също така да прегледате този преглед на моя уебсайт тук.

LEAVE A REPLY