Next Day: Survival
Има знак тук за наистина интересна игра. Това е първият път, когато реших да напиша преглед, защото виждам, че няма твърде много информация в други отзиви и доста смесена обратна връзка.След като са изпълнени решаващи решения, играта е много по-възпроизводима. Опитвах много по-малко проблеми и проблеми. Това не означава, че те все още не са там, но открих, че съм имал по-малко проблеми като цяло, особено по отношение на “тежки” бъгове. Фотоапаратът все още е малко зверски на моменти и целта е неудобна, така че да, все още е много ранно преживяване за достъп, но kudos на devs, за да бъдат толкова активни досега!Сега вече имах повече време с играта, ще обясня по-подробно нейната концепция:Започваш с нищо. Само жилетка и бельо. Ако не направите нищо, вашият герой е в опасност от замръзване, глад, умиране от жажда или болест. Първоначалните мисии, които съм преживял, се простират до прости поръчки – отидете тук, събирайте това или отидете тук, убийте това.
В същото време обаче събирате предмети, които ще ви позволят да откриете по-нататък – храна, облекло, медицина, вода и т.н. След като ги имате, можете да приключите, вместо да правите мисии. Намирането на нови съоръжения е доста готино. Елементите обикновено са доста редки, което отново добавя към оцеляването страна на играта и прави нещата по-вълнуващи, ако срещнете много плячка или чисто ново оръжие.Казано, всеки път, когато умреш, в който и да е режим, ще загубиш всичко, което не си сложил на безопасно място за съхранение. Това е доста наказуемо и е лесно да видите как това ще осуети хората, особено ако не можете да се върнете там, където сте умрели и да възстановите вашите предмети (обърнете внимание на devs: маркер, който да посочи къде това ще бъде удобно). Прекарах известно време в проучването и складирането на артикули в склад, така че когато умра, имам основи като дрехи.Забележително е, че има едно дърво за умения, с което все още не съм имал много опит, но успях да подобря физическото си умение, като бях стигнала до цел за известно време.
Така че знам, че това е активна функция в момента.Има много руски език в настройките / менютата. Диалогът от героите е на руски език – въпреки че куестове се появяват в текстови полета в английски. Размерът на англоезичните говорители в играта се е увеличил и има поне една двойка на всеки сървър, който съм играл напоследък. Отново има значението за интересна общност и се стремя да видя как се развива това. Досега опитът ми е доста положителен, като хората са готови да отговарят на въпроси и дори да ми помагат в мисии. Въпреки че има лагери и обичайните раздразнения от някои.Сега, след като прекарах повече време в играта, трудно ми е да намеря неща за вършене. Картата е съвсем малка и рядко, като всеки от градовете е почти идентичен и не е много да се погледне между тях. Отидох до фабриката с големи надежди за плячка, само за да намеря огромни подове, напълно празни. В момента има само много ограничен брой мисии.
Това е най-голямата причина за безпокойство в момента, когато се чудя как ще се балансира елементът на оцеляването, който държи плячката трудно, докато населявате картата с повече точки на интерес.Още веднъж от гънките се изглаждат, не е трудно да се види как това би могло да бъде добра игра. Обичам околната среда и се чувствам от нея. Трудно е да оцелееш, което понякога не е така в други игри за оцеляване. Надяваме се, че ще стане по-лесно или по-ясно да се каже коя фракция играчът принадлежи в бъдеще, тъй като аз съм лично пасивен в действията си към други играчи и бих се опитал да се отърва от опасност.
Особено като се има предвид риска от загуба на всичките ми предмети.Както казах преди актуализацията, компаниите изглеждат много активни, затова ще прекося пръстите си и ще имам известна вяра, че работят върху нещата и ще продължат да се подобряват дори през следващите няколко седмици. Бих препоръчал да вземете тази за актуалната ниска цена, ако сте любопитни и виждате къде отива.