Fractured State прецизира жанра в забързан стратегическа градска борба където машина задвижвана империалистическа фракцията на битката на армия да остане в контрола срещу синовете на древните поклонници и майстори на древна сила. Изберете страна след това се съревновават за контрол на всяка територия, където да поеме нови сгради дава тактическо предимство, дава възможност да се наеме по-специализирани звена и армията широки бонуси, както и да разпространява цялостната доминация на района.
Отпадането твърде сложна микроуправление и масово събиране на ресурси, разделената държава се фокусира върху стратегии за битка в градска среда. Единствените реални ресурси, които трябва да управляват са вашите войски, изграждане на окупация и време. Всеки специализирано звено изисква определен период от време, за да се подготвят да влязат в сбиване и всяка сграда можете да поемат контрола върху определя карта на населението, възможности за наемане на работа и териториално управление.
Създаден от модерите за модерите, разделената държава се изгражда от нулата, за да прегърне Модерен общност, като се фокусира върху възможностите за мод-приятелски дизайн по време на развитието.
В страна, погълнат от една брутална гражданска война разделя между техническия напредък и древни пътища, магия и машини, потисничество и бунт – от коя страна ще изберете в тази разделената държава?
ТЕРИТОРИЯ КОНТРОЛ
Битката карти се разделят на територии. Заемат най-много структури в дадена територия, за да запази контрол над него. Територии предоставят бонуси армията мащаб и увеличаване на броя на войските които можете да контролирате. Армировки поискате пристигнат чрез вашите контролираните територии. Контролиране на територии и отричането на противника си стъпят на пазара са ключовете към победата.
СГРАДА ОКУПАЦИЯ
Сгради представляват важни стратегически точки; това е преди всичко един градски война в края на краищата. Някои сгради отключат способности, нови единици, пасивни бонуси или патрулни освежава. Буря сгради, за да изкоренят и унищожат окопалите вражески сили. Имате пълен контрол на вашите единици дали са вътре или вън.
ОРЪЖИЕ ТОЧНОСТ
Вашите войници трябва да поддържат психичното брой на тяхната амуниции, в противен случай те биха могли да го липсва в решаващ момент. Не войник удря си марка 100% от времето, а не оръжие е напълно точна. Разстояние играе роля. Закриването на вашата цел е опасно, но може да доведе до по-добри резултати.
ПОКРИЙТЕ
Най-честата причина за смъртта на войници от конфликта е експозиция. И куршуми. И излагане на куршуми. Корица прави своите дялове по-трудно да се удари. Войски в покритието може да се изпращат по-лесно от флангови атаки и задните. поставяне контингенти и управление покривка са от решаващо значение за вашия успех.