За играта
Помислете за развалините на безразсъдните като ядрен трон с усещане за меле. Прехвърлете нивата на кулата, убийте чудовищата, вземете ключа, за да отидете на следващия етаж и след това да избягате през асансьора. Всичко това, докато не сте свободни! Когато напредвате през кулата, печелете нива и събирайте “кълба от силата” – орките, които усилват способностите ви / подобряват вашия характер. Помислете за тези като най-вече пасивни умения: вампиризъм, домашен любимец, “повече пари падат. Можете също така да събирате нови магии, които са по-скоро като активни способности (но можете да имате един в даден момент).
Доброто
• Добър сорт сорт / заклинание. Можете също така да отключите различни карти, които влияят върху геймплея: дали е нова стартираща позиция / зареждане на правописа, повече врагове на нива (за по-трудни затруднения) или повече пари, за да се улесни играта.
• Знаци / Чудовища са много добре детайлни за пикселното изкуство. Можете да видите, че в това се полагат много усилия.
• Музиката / звуковите ефекти са прилични.
• Интересен подход към трудностите: няма традиционни настройки за трудност сами по себе си, а специални “карти”, които можете да оборудвате във фоайето на играта. Тези карти засягат модификаторите на играта, правейки играта по-лесна или по-трудна: вашият герой може да има повече CP, повече чудовища могат да се възпроизвеждат на нивото, нивата стават по-лесни и т.н.
• Кулата, в която се катерите, се чувства като част от собствения си свят: героите, които срещате, имат своя собствена индивидуалност и се прибавят към потапяне.
• Предизвикателна трудност
Лошият
Меломехата за мелене просто не изглежда да работи. Технически всичко е там, но процесът става доста ясен и повтарящ се: отидете на чудовището и го убийте. Ако се втурне – останете малко назад, изчакайте, докато нападне, ще откриете отваряне и ще извършите собствени удари. Оръжията не се чувстват по-различно: те имат различни модели на удари, но предимно атакуващият процес се чувства отново и отново. Заклинанията спасяват ситуацията малко, но това не е достатъчно (таксите са ограничени и вие държите едно заклинание в даден момент, нали?).
• Фонове / Плочки са доста скучни. Те правят трик и се вписват в стил цвят-мъдър, но като цяло те не са подробно достатъчно добре в сравнение с други символи.
• Играта се прави в Game Maker, което може би не е най-добрият избор да покаже толкова много подробности / чудовища на нивата. Моята настройка е I5-4670 @ 3.4GHz / 8 GB Ram / GTX 760 – играта FPS ще падне значително, когато се появят много чудовища.
Обобщение
Аз наистина исках да хареса играта: можете да видите колко усилия са отишли да го направи. Въпреки това, основната идея за мелене битка просто не изглежда да работи добре. Това се прави с много внимание, но това не го прави интересен или вълнуващ. Ако го сравним с ядрения трон: там имате различни модели на стрелба с оръжие, но също така и врагове. Трябва да сте креативни, когато избягвате атаките и стреляте по течението, като се опитвате да избегнете вражеските докосвания / куршуми като чума. Напротив, процесът тук се чувства повтарящ се и не завладяващ: има някакво укриване, но по-голямата част от времето (когато не използвате магии) краят на битката е същият. Трябва да се приближите до чудовищата и да ги ударите в меле. Не ти е грижа много за околната среда / криеш се, както правеше в ядрения трон. Предизвикателството за майсторски избягване и запазване на разстоянието е отишло тук, и макар че изглежда като незначително нещо, то променя всичко. Защото в крайна сметка завършването на всяка битка с меле е същата: трябва да се обърнете към врага и да го ударите.